We Have Gasoline
Twee jongetjes verkopen benzine langs de kant van de weg. In de brandende zon stopt een auto precies tussen het tweetal in. Hun heftige concurrentie ontaardt in een gevecht om de nieuwe klant. Een subtiel commentaar op het energiebeleid van de huidige regering.