Way Out
Eenvoudige boer op het platteland van China gaat zakkenrollen om zijn vrouw tevreden te stellen. Hij verlegt zijn grenzen steeds verder. Klassiek, mooi gedraaid drama over het kille, harde leven buiten de steden. Won de tweede prijs van de studentencompetitie van Cannes in 2007.