Water Buffalo
Kunstenares met een gevoelig oog draaide een film in een nog weinig bekend Vietnam. Eigenlijk niet het Vietnam van de traditionele waterbuffels, maar dat van het opkomende moderne stadsleven. De televisie speelt een belangrijke rol in de film. Deels wordt een soap-opera gevolgd en deels volgt een meisje een jongen op televisie die zijn vader zoekt. Zo wordt een beeldend en complex beeld van Vietnam geschetst dat opmerkelijk licht van toon blijft.