Wasting Away
Een reisagente stelt zorgvuldig een dossier voor een klant samen. Even later zien we hoe dit achteloos wordt weggegooid. Op brute wijze wordt ze zelf ook geconfronteerd met het begrip vervangbaarheid. Idealistische fictie met een effectieve apotheose over onze doordraaiende consumptiemaatschappij.