Waltz on Thin Air
In deze vrijzinnige documentaire ontmoeten we verschillende personen die buiten het normale vallen. De lijn tussen wijsheid en waan blijkt flinterdun. De man die zichzelf in brand stak, de vrouw die alleen maar lacht en de gedistingeerde straatschuimer - het zijn geen freaks, maar varianten binnen het menselijk spectrum.