VERTIGO RUSH
Een kritisch onderzoek van het dolly-zoom-effect - voor het eerst gebruikt door Hitchcock in Vertigo - mondt uit in een liefdesverklaring aan de film. Het is in talloze films gebruikt als zeer effectief middel om een duizelingwekkend shot te maken, maar hier ligt de nadruk van twintig minuten experimenteren op de sensatie van het roteren.