Tony Conrad: DreaMinimalist
Droomportret van Tony Conrad, experimenteel filmmaker, musicus/componist, geluidskunstenaar, leraar en schrijver. Violist Tony Conrad was een van de pioniers van het New Yorkse minimalisme. In dit portret zien we Tony in zijn studio met kostuums en pruiken spelen, thuis in Buffalo viool studeren, ingelegde films bereiden, optreden in Tonic and The Whitney Biennial in New York, en vertellen over zijn eerste optreden als poppenspeler met zijn moeder, zijn eerste ontmoeting met Jack Smith en zijn betrokkenheid bij Flaming Creatures.