Met hoofdrollen voor Jessie Stead en diverse plastic bakjes. Transmutaties van kleine ideetjes doen zich voor op willekeurige locaties (waarvan twee exotische). Hoogtepunten zijn onder meer korte optredens door de Amerikaanse posterijen, een dans in Chicago met wat achtergelaten snoepgoed en een terugkerende preoccupatie met een nuttige boodschappentas die helaas aan problematische zelfoverschatting lijdt. Wij wijzen u erop dat Today! in zijn huidige vorm met opzet onvoltooid is (een samengevatte samenvatting van een afgeleverde aflevering).