The Rocket
Deze filmmaker is met twee zeer verschillende films vertegenwoordigd in dit programma. En in beide toont hij een slimme, ironische en originele cineast te zijn. Zijn The Planet is surrealistische animatie en deze The Rocket is een humoristisch, realistisch document. Boeren schieten zelfgemaakte raketten af. Als dat maar goed gaat. De maker geniet en laat ons meegenieten.