The Ivalo River Delta
Natuurobservatie en experiment tegelijk. In een uitgestrekt gebied in noordelijk Finland kleurt de hemel onder invloed van bewegingen van de maan en het sporadische noorderlicht. De regisseur experimenteerde met stop-motion, verlengde belichting en een camera die in de positie voor sterrenfotografie werd vastgezet.