The House
Man woont in vervallen huisje, geërfd van zijn ouders, waar hij niet weg wil, ondanks aanbiedingen van projectontwikkelaars die het terrein willen bebouwen. Hij is er gelukkig met zijn nieuwe vriendin. Bijzondere fictie die de razendsnelle economische en sociale veranderingen in Azerbeidzjan laat zien.