The Honeymoon Killers
Het is een klein wonder dat een filmmaker zonder enige ervaring alle stukjes wist samen te voegen, van het acteerwerk en de realistisch kale decors tot een soundtrack die volledig bestond uit fragmenten van Mahler. Het resultaat is een van de meest verbazingwekkende onafhankelijke films aller tijden. Hij is compromisloos en recht voor zijn raap. Hij is grimmig en verontrustend. Door de documentairestijl, in zwart-wit, ziet The Honeymoon Killers er angstaanjagend echt uit.
Kastle wilde de film eerst Dear Martha noemen, maar de distributeur drong aan op een sappiger titel. De regisseur haatte de titel The Honeymoon Killers, maar de naam sloeg toch aan - Michelangelo Antonioni en François Truffaut behoorden tot zijn fans. Vreemd genoeg heeft Kastle nooit meer een film gemaakt, wat niet wil zeggen dat hij het niet geprobeerd heeft.