The Festival in the Cage
Het is de eerste film van filmmaker Saruyama Norihiro in tien jaar en het lijkt of hij alle uitgespaarde tijd in een enkele korte film heeft willen stoppen. Compact en snel en met soms opmerkelijke beelden vertelt hij de hele naoorlogse geschiedenis van Japan. Van het ontploffen van de atoombommen tot aan de huidige tijd. Met de palingen uit de Baai van Tokio in een zeer speciale rol.