The Boy Who Died
The Boy Who Died is gebaseerd op het verhaal van een meisje dat ik fotografeerde als onderdeel van een documentaire over autochtone jongeren. Ze werkte in het fastfoodrestaurant naast de enige kruidenierszaak in een afgelegen dorp bij de noordpool. Ze was geld aan het sparen om er weg te kunnen. Een week later kreeg ze een tragisch ongeluk en leed aan ernstige bevriezing. Haar vriendje kwam om. (JP)