Surf and Turf
Gedurende zes jaar richtte Abigail Child haar camera op de gemeenschap van haar moeder en haarzelf: de Syrische Arabisch-joodse (Sefardische) gemeenschap in Deal, New Jersey. Een virtuoos gemonteerde blik op een complexe 'unmelted pot' met hechte maar ook beangstigende en scherpe kanten.'Dit project ligt me na aan het hart,' zegt Child.