Sentinela
Liefdevolle documentaire over de overgang van leven naar dood volgens het Braziliaanse geloof Candomblé. Stervenden worden begeleid door zingende en biddende familieleden, vrienden en bekenden tijdens de 'Sentinela', die dagenlang kan doorgaan. De stervende wordt door het gezang de dood ingedragen.