Scratch
Scratch laat de lichamelijke intrede van de filmmaker in de natuur zien, maar deze keer behelst die ervaring geen zintuiglijke ontlading, maar een sadomasochistische en pijnlijke onderneming. Het lichaam van de filmmaker wordt behandeld als een emulsielaag: het wordt bewerkt, gemanipuleerd, bekrast, op maat gesneden.