Remember Back, Remember When
Het is een warme dag in Texas in 1977. Een jongetje brengt een tuinslang naar een stad van zand die hij en zijn zusje in de voortuin hebben gebouwd. Ze worden afgeleid door de thuiskomst van hun ouders. De kinderen proberen hun aandacht bij de stad te houden ondanks de escalerende ruzie tussen hun ouders, maar raken toch betrokken bij het gekrakeel van het mislukte huwelijk. De eerst zo vredige middag wordt volledig verstoord als de bonje leidt tot een felle, dramatische conclusie.