Real Access Discommunication
De films van Oguchi Yoko zijn bijzonder persoonlijk. Oguchi heeft daarbij een bijzondere persoonlijkheid, wat haar films wel heel speciaal maakt. Ze is een onverbloemde masochiste en experimenteert in leven en werk met haar seksuele geaardheid. Ze kan zich verbazen over wat er normaal wordt gevonden op het terrein van de liefde en vond weinig begrip voor haar eigen normaliteit. Daarom maakte ze er maar een film over.