Ray Gun Virus
Dit is een werkstuk waarin geen beelden te zien zijn en toch toont de film pure identiteit. De geprojecteerde film zelf maakt de kijker bewust van waar hij staat. De energetische lichtkleurpatronen (analoog met neurotransmitters) genereren inwendige kleur-tijdvormen en maken de kijker bewust van het elektrochemische functioneren van zijn zenuwstelsel. (P. Sharits)