Rate of Change
Deze film heeft geen letterlijk onderwerp, geen beelden, alleen traag verschuivende kleuren, die de omtrek van het spectrum afgaan. De veranderingen vinden zo langzaam plaats dat ze praktisch onzichtbaar zijn, maar ze veranderen onze perceptie van kleur. Deel van de trilogie Acts of Light, een studie van pure kleur, gebaseerd op de notie dat film in essentie verandering is en niet beweging.