OOIOO UMO
Aangeduid als een studentenfilm en een muziekvideo en het zal het allebei zijn. Zeer aanstekelijke animatiemuziekvideo overigens, waarin het plezier in de genres poppenanimatie en muziekvideo volledig wordt uitgeleefd. Dieren en poppen verenigen hun oerinstincten in een opzwepende dans die de aarde moet redden. Dat moet zo zeker lukken.