Oh Great Now Look What Happened
Oh Great Now Look What Happened is een boeiende en raadselachtige impressie van een vreemde en onverwachte gebeurtenis. Een onbestemd gevoel van angst en dreiging wordt verbeeld in een korte film die zowel zwaarmoedig is als grappig.