Office Suite
Robert Todd maakt in zijn films het onzichtbare zichtbaar in persoonlijke reflecties op prachtig geschoten 16mm. Office Suite is een trilogie gefilmd in en om zijn eigen kantoorruimte en verbeeldt het ritme van de (werk)dag.