Notes from a Bastard Child
Een onbestendig maar beknopt en compact portret van met elkaar verbonden, vaderloze wezens, waarin ook een in de vergetelheid rakend Portugees dorp en Jezus Christus een rol spelen. (Mark Holcomb, TimeOut New York)