Le voyage de Rabia
De jonge Rabia wordt per taxi met haar aanstaande echtgenoot naar haar schoonouders gebracht. Terwijl haar verloofde en de taxichauffeur over koetjes en kalfjes praten, flirt de chauffeur heel voorzichtig met haar. Ingetogen drama over man-vrouwverhoudingen in een land waar gelijke rechten voor mannen en vrouwen allerminst vanzelfsprekend zijn.