Las Vegas, New York, Blackpool
De jonge Duitse kunstenaar Sascha Pohle is gefascineerd door mensen die de identiteit van beroemdheden aannemen. In zijn film The Mad Masters legde hij een reeks vast op een speciale conventie met niet alleen Elvissen, maar ook Bushen en Clintons. In deze film beperkt hij zich tot de Robert De Niro's. Mensen die niet alleen op de ster lijken, maar ook zijn rollen uit hun hoofd hebben geleerd. Niet zonder risico. De Niro is er niet van gediend en heeft goede advocaten.