Een geduldige observatie. Een groepje kinderen spelen met een krasob, een zak rijst aan een paal. De krasob dient om het thaiboksen te oefenen, maar ze oefenen ook op elkaar. Want ook de wereld van kleine Thaise kinderen zit al hard in elkaar. Niet zo lief als het eruit ziet, maar wel zo mooi.