Jean Genet in Chicago
De vreemde herinterpretatie van de gebeurtenissen rond de Democratische Conventie in Chicago in 1968, vanuit het perspectief van schrijver Jean Genet. Hij ontmoet onder anderen Allen Ginsberg, William S. Burroughs, de Yippies, de Black Panther Party en de politie van Chicago.