i-Mirror
Cao Fei is evident een kunstenaar van de i-generatie. Ze brengt veel tijd door in Second Life, maar maakt er tegelijkertijd een kunstproject van. En een film. Ze noemt de film i-Mirror een documentaire, maar in Second Life valt natuurlijk helemaal niets te documenteren. Alles is vals en fictie. Vrolijk (zelf)bedrog. De film is een liefdesverhaal, maar dan zonder liefde. Een ontmoeting van haar avatar China Tracey met een interessante jongeman, waar uiteindelijk een man van middelbare leeftijd achter schuilgaat.