How to Conduct a Love Affair
Een onverwachte brief leidt tot een onvoorbereide ontmoeting. Sommige ramen gaan gemakkelijk open; andere schaduwen blijven afgesloten kamers. Neem een kopje thee, schat. Ik geef je een stukje verleden in ruil voor een bladzijde toekomst. Dit is een valentijnskaart & een fragment: voor degenen die mijn scheuren repareert; uit het volgende film in het Byrd-project. (DG)