Headcharge
Menlibajeva zet haar sjamanistische praktijken verder door. Haar vaste actrices houden zich op verschillende manieren met schapen bezig in dit extreem vervreemdende werk, dat afwisselend erotisch, afstotend, elegant en geheimzinnig is. Dit alles overgoten met elektronische muziek; rituelen zoals ze nog niet eerder werden bedacht.