Haunt 1-3
In deze drie videowerken, onderdeel van een installatieproject, gaat de maker op zoek naar de historische achtergronden van en de toekomstplannen voor inmiddels vrijwel verlaten delen van Berlijns voormalige arbeiderswijk Prenzlauer Berg.