Hamdi and Maria
De Palestijnse Hamdi en zijn dochter Maria overleefden een (verdwaalde) bomaanslag. De zwaargewonde en levenslang gehandicapte Maria moet in een Israëlisch ziekenhuis verpleegd worden. Regisseur Britva geeft het begrip collateral damage een gezicht, en belicht tevens een zaak die de media maanden bezighielden.