Halbe Stunden
Een vrouw is een dag alleen in haar huis. Er gebeurt vrijwel niets. Door de real-time long shots en de minimale plot wordt een hypnotiserende ruimte geschapen, waarin datgene wordt getoond wat normaliter nooit te zien is. Het zou zelfs een Haneke-achtige thriller kunnen zijn.