Great American Desert
De camera registreert het struikgewas in de woestijn van Arizona, die tijdelijk bewoond wordt door toeristen met campers. Daaraan worden andere elementen toegevoegd, zoals hedendaagse opnamen van gevechtshandelingen en een relaas van de mannen die het bombardement op Hiroshima uitgevoerd hebben.