Getijden
Getijden begon als een zelfportret en evolueerde tot een universeel mens-beeld in acht delen. De cyclus werkt als een carrousel voor verschillende emoties en mentale toestanden: verlangen, passie, bevrijding, daadkracht, overgave, bewustwording, transformatie en reflectie. De delen hebben elk hun specifieke kleurenspectrum en ritmiek, die samengaat met de speciaal gecomponeerde muziek van geluidskunstenaar Pierre Bastien en stemkunstenares Andrea Emonds.