Flat Dreams
Een slim maar luchtig gecomponeerde komedie over de bewoners van een hoogbouwcomplex en misschien wel het meest over het gebouw zelf. Of zelfs Singapore in het algemeen. De strakke woonomgeving wordt in strak vormgegeven beelden gevangen. Het filmpje bestaat uit drie delen - Flat, Neighbourhood Watch, Void Deck - en heeft steeds het perspectief van een andere generatie. Dromen die ouder worden.