Fantastic Parasuicides
Deze omnibusfilm bestaat uit drie frisse korte films van drie jonge Koreaanse regisseurs. Het verbindende thema is zelfmoord - een nooit opdrogende bron van inspiratie.
Hanging Tough van Park Soo-Young is het verhaal van het schoolmeisje Gina, dat dood wil nadat ze zich verslapen heeft voor de examens. Ze springt van het dak van de school naar beneden, maar blijkt ongedeerd ... Ze is niet de enige die dood wil.
Fly Away, Chicken! door Cho Chang-Ho gaat over een mislukte, suïcidale politieagent die met zijn uniform en dienstpistool naar een afgelegen strand gaat. Hij is er getuige van hoe drie mannen een vrouw molesteren, maar grijpt niet in. Wat voor nut zou het hebben, tenslotte, een slechterik meer of minder uit te schakelen? De volgende ochtend komt hij oog in oog te staan met de mannen. Hij heeft drie kogels ...
Happy Birthday van Kim Sung-Ho draait om een gepensioneerde die beseft dat er niemand is om zijn zeventigste verjaardag mee te vieren. Wanneer hij bij het spoor aankomt om zich voor de trein te werpen, ziet hij een jongeman met een tas, die ook zelfmoord wil plegen, terwijl gangsters hem op de hielen zitten. (GT)