Double Exposure
Met een selectie van 'lege' scènes verzameld uit ouderwetse 16mm-natuurdocumentaires, is Tulloch aan de slag gegaan in de WORM.filmwerkplaats. Het materiaal werd bewerkt, gespiegeld en gekleurd, en zo gesmeed tot een geheel gerevitaliseerd filmbeeld.