Degradation #1: X-RAY
Een conceptfilm in twee delen toont de mate van aantasting van filmmateriaal blootgesteld aan röntgenstraling. Een belichte en onbelichte filmrol werd in gelijke stukken geknipt en 0, 4, 8, 16, 32, 64 en 128 maal op het vliegveld door de beveiligingsapparatuur gescand.