Camp Series #2 is gefilmd in een jachthut waarvan een familielid mede-eigenaar was. Het interieur was versierd met jachticonografie die deed denken aan een zekere mannelijkheid uit de jaren vijftig van de vorige eeuw. Geweren, opgezette dieren, sterke drank. Toen ik er op bezoek was met mijn gezin, zag ik hoe mijn zoontje de ruimte verkende en erop reageerde. (JP)