Brain Surgeon
Deze film maakt deel uit van de serie 'Obstructions': over menselijk handelen en vaardigheid; over onderhoud, reparatie, productie en creatie. Hier volgen we de bekende Turkse hersenchirurg Ali Zirh die met bewonderenswaardige beheersing een hersenoperatie uitvoert op een patiënte wier motoriek aan de rechterkant van het lichaam verstoord is.