Black and White Trypps Number Four
'Jezus, moet je die blanken zien terugrennen. Blanken geven nergens om, Jack…' Met een strook 35mm-film waarop de onlangs overleden Amerikaanse komiek Richard Pryor te zien is, gaat deze uitgebreide Rorschach-aanslag op de ogen vanuit een flikkerende chaos, veroorzaakt door niet compatibele filmformaten, over in een punchline met historisch incompatibele rassenstereotypen.