Een replica van de film die Paul Sharits maakte op het ritme van Chopin’s muziek, toen hij in 1981 in het appartement van Robakovski verbleef. De film verdween in datzelfde jaar. Dit werk werd gemaakt tijdens Sharits’ laatste bezoek aan Polen, toen hij even diep werd geraakt door de muziek van Chopin als door de geest van solidariteit onder het Poolse volk.