As I Lay Dying
Delicate korte film van voormalig Tiger Awards-kandidaat en leidend cineast van de zogenaamde Malaysian New Wave. Gedraaid in een betoverend zwart-wit. Gespeeld door het jonge talent Wong Zi Jiang die dit jaar ook in de competitiefilm Flower in the Pocket valt te bewonderen. Een jongen komt op een dag natgeregend thuis. Later op de dag krijgt hij koorts en denkt hij dat hij dood gaat.