Vanwege het desolate landschap koos Kobayashi het besneeuwde Hokkaido (het noordelijkste eiland van Japan) als setting voor Amazing Story, een licht erotisch drama over een eenzame man, Kenji, die de vrouw van zijn dromen ontvoert. De vrouw is Harumi, een kapster in het verlaten stadje waar Kenji net is aangekomen. Echt druk is het nooit in haar zaak. Harumi's man is gokverslaafd en jaagt al Harumi's geld erdoorheen. Misschien is dat de reden dat Harumi weinig aanstalten maakt te ontsnappen als Kenji haar heeft ontvoerd. Zijn bezorgdheid om haar en zijn grenzeloze aanbidding helpen waarschijnlijk ook. Er bloeit iets vreemds en moois op tussen de kidnapper en zijn slachtoffer, maar of dit de basis kan zijn van een lang en gelukkig samenzijn?