Across
Across krijgt vorm door eenheid; een film over overbrugging. De spanning komt vooral voort uit het verlangen contact te maken met een beeld uit het verleden van de filmmaker. De metaforische reis voorwaarts op zoek naar het verleden wordt verbeeld met een handheld camera die met hoge snelheid over een zandweg zoeft, door velden, langs afrasteringen en door bossen.