50 Cent
Documentaire die ons een intiem inkijkje geeft in het dagelijks leven van de achtjarige Giovanni, afkomstig uit een bekende achterstandswijk in Amsterdam-Noord. Er zijn thuis weinig regels en er is weinig geld. Met zijn charme, humor en brutaliteit staat hij al jong op eigen benen en wapent hij zich tegen de onrust thuis.