5 Walks
Geheimzinnig, luisterrijk, idyllisch - dat is het bos niet zelf. Wij vullen het met betekenis door middel van beelden en verhalen over jagers en hun prooi en ontmoetingen met wonderlijke wezens. De cultuur annexeert de natuur door haar te bezielen. Eerste deel van een filmserie over de culturele betekenis van verdwijnende Europese landschappen.